Velikost katalogu: normální zmenšená

Řazení

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu .

return Změnit
3x9 product
3x9

Klasická sestava s trojpřevodníkem, přesmykačem, přehazovačkou a devíti rychlostní kazetou. S0156

0 Kč

close
3x9

Klasická sestava s trojpřevodníkem, přesmykačem, přehazovačkou a devíti rychlostní kazetou.

Základní řazení v naší nabídce. Dostatečně spolehlivé, dostatečně přesné v řazení. Standardně v kombinaci s trojpřevodníkem a 9 rychlostmi na kazetě. 

0 Kč

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu .

return Změnit
Pinion C1.12 product
Pinion C1.12

S0253

+33.000 Kč

info Info

+33.000 Kč

choose Vybrat tick
close
Pinion C1.12

Dvanácti rychlostní novinka, která byla představena pro sezónu 2017, a která vylepšuje některé vlastnosti převodovek Pinion řady “P”. Řada “C” má magnéziové tělo, výrazně menší velikost, nižší hmotnost a líbivější tvar. Převodvka, která je umístěna ve středovém složení, vyžaduje jen minimální údržbu. Její odstupňvání je lineární a má malé skoky mezi převody. Oproti řazení Rohloff, se kterým je často srovnávána, je možné ji zpřevodovat mnohem více do pomala, což ji dělá vhodnější pro jízdy s plně naloženým kolem, případně do velmi prudkých kopců. Stejně jako s ostatními vnitřními převodovkami, také s Piniononem můžete řadit, když kolo stojí. Rozsah převodů: 600% Nutná údržba: Výměna oleje každých 10.000 km nebo jednou ročně POZN. 1: Počty zubů u jednotlivých pastorku je možné na přání měnit. Prosím, specifikujte své požadavky v poznámce. POZN. 2: Pro napínání řetězu používáme napínák u zadního kola. Standardní napínák Pinion nemůžeme použít, protože celé tělo převodovky je obráceno vzhůru nohama tak, aby umístění lépe odpovídalo designu a funkci kola, což by napínák Pinion umístilo do nesmyslného místa.

+33.000 Kč

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu .

return Změnit
Pinion P1.18 product
Pinion P1.18

S0254

+49.000 Kč

info Info

+49.000 Kč

choose Vybrat tick
close
Pinion P1.18

Pinion P1.18 je technickou lahůdkou, která navíc do světa ležatých kol a tříkolek přináší tolik potřebný široký rozsah převodů, který lze navíc zpřevodovat výrazně do pomala. 636% rozsahu převodů a 18 rychlostí jsou až neuvěřitelná čísla a není na světě systém, který by se mohl Pinionu v tomto směru rovnat. Vše je navíc vyvedeno v příslovečné německé kvalitě a funkci. Rozsah převodů: 636% Nutná údržba: Výměna oleje každých 10.000 km nebo jednou ročně POZN. 1: Počty zubů u jednotlivých pastorku je možné na přání měnit. Prosím, specifikujte své požadavky v poznámce. POZN. 2: Pro napínání řetězu používáme napínák u zadního kola. Standardní napínák Pinion nemůžeme použít, protože celé tělo převodovky je obráceno vzhůru nohama tak, aby umístění lépe odpovídalo designu a funkci kola, což by napínák Pinion umístilo do nesmyslného místa.

+49.000 Kč

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu .

return Změnit
Rohloff 14 product
Rohloff 14

S0251

+31.000 Kč

info Info

+31.000 Kč

choose Vybrat tick
close
Rohloff 14

Legendární 14 rychlostní převodovka v zadním náboji, která se vyrábí v Německu a její spolehlivost je naprosto neuvěřitelná. V náročných podmínkách totiž dokáže vydržet nájezdy přes 100.000 km (62.000 mil) a jsou známy i případy lidí, kteří s Rohloffem ujeli více než 200.000 km (125.000 mil). Její předností je nejen potřeba minimální údržby a velký rozsah převodů, ale také velmi malá šance, že toto řazení poškodíte při nehodě. Samozřejmostí je možnost řadit, když kolo stojí. Oproti jiným nábojovým převodovkám je ke kolu upevněna pomocí rychloupínáku, což výrazně usnadňuje demontáž zadního kola v případě defektu.

Rohloff doporučujeme, pokud na svém kole budete jezdit několik tisíc kilometrů / mil za rok, často se ocitnete v bahnitém či jinak špinavém prostředí, a pokud je pro vás životnost všech komponent naprosto klíčová.

V případě tříkolek TRIcon a Ti-FLY doporučujeme řazení Rohloff především těm, kteří je budou často skládat do jejich nejmenší velikosti, přičemž budou demontovat zadní kolo a případně také šlapák s klikami (ideální pro umístění tříkolky do transportního kufru).

Vybavení v případě, že nezvolíte jiný komponent, který by vyžadoval zásah do této konfigurace:

Páčky: Otočné řazení grip shift od Rohloffu
Rozsah: 526%
Nutná údržba: Výměna oleje každých 5.000 km
POZN. 1: Všechny naše rámy mají tzv. Rohloff OEM patky zadní vidlce. Proto používáme Rohloff ve verzi s OEM Axle Plate, což je nejčistší a nejprofesionálnější zabudování náboje Rohloff do rámu kola. Také vzhled kola není nijak narušen jakýmikoliv rušivými záchyty reakce.
POZN. 2: Pro všechna naše kola používáme externí řadící box.
POZN. 3: Chcete-li pastorek s jiným počtem zubů, napište nám to, prosím, do poznámky.

+31.000 Kč

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu .

return Změnit
info Info

+56.000 Kč

choose Vybrat tick
close
F: Shimano STEPS EP6 + 1x10

Shimano STEPS EP6

Motor EP6 je stejně jako EP801 zástupce nové generace motorů japonského výrobce Shimano. Nabízí ohromující kroutící moment 85 Nm, nový barevný displej, větší možnosti nastavení v aplikaci E-tube na vašem chytrém telefonu a také až 15 nastavitelných úrovní asistence.

 

TECHNICKÉ DETAILY

Kroutící moment: 85 Nm

Hmotnost motorové jednotky: 3 kg

Kapacita baterie: 504  Wh / 630 Wh (příplatková baterie)

Dojezd: až 120 km (504 Wh) nebo přes 150 km (630 Wh)

 

1x10

Klasické řazení s kazetou a přehazovačkou tak jak jej známe z většiny horských či trekkingových kol. Jednoduché a snadno nastavitelné.

Ovládání řazení: Páčkové

+56.000 Kč

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu .

return Změnit
info Info

+61.000 Kč

choose Vybrat tick
close
F: Shimano STEPS EP6 + Cues DI2

Shimano STEPS EP6

Motor EP6 je stejně jako EP801 zástupce nové generace motorů japonského výrobce Shimano. Nabízí ohromující kroutící moment 85 Nm, nový barevný displej, větší možnosti nastavení v aplikaci E-tube na vašem chytrém telefonu a také až 15 nastavitelných úrovní asistence.

 

TECHNICKÉ DETAILY

Kroutící moment: 85 Nm

Hmotnost motorové jednotky: 3 kg

Kapacita baterie: 504  Wh / 630 Wh (příplatková baterie)

Dojezd: až 120 km (504 Wh) nebo přes 150 km (630 Wh)

 

Shimano Cues 1x10 Di2

Elektronické řazení v kombinaci s klasickou přehazovačkou a kazetou, které navíc nabízí automatické řazení s funkcemi AUTO SHIFT a FREE SHIFT. Od teď už se nemusíte vůbec starat o to, zda je třeba přehodit na lehčí či těžší převod, protože chytrá elektronika to zvládne za vás. Kazeta má 11 až 43 zubů a nabízí tak rozsah 390% a k tomu navíc i technologii LINKGLIDE. Ta zaručuje maximální možnou životnost řetězu i kazety, která je až 3,9x vyšší než u ostatních kazet.

 

Rozsah převodů: 390%

Ovládání řazení: Tlačítka / automatické

+61.000 Kč

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu .

return Změnit
info Info

+91.000 Kč

choose Vybrat tick
close
Shimano STEPS EP6 + Rohloff 14

Shimano STEPS EP6

Motor EP6 je stejně jako EP801 zástupce nové generace motorů japonského výrobce Shimano. Nabízí ohromující kroutící moment 85 Nm, nový barevný displej, větší možnosti nastavení v aplikaci E-tube na vašem chytrém telefonu a také až 15 nastavitelných úrovní asistence.

 

TECHNICKÉ DETAILY

Kroutící moment: 85 Nm

Hmotnost motorové jednotky: 3 kg

Kapacita baterie: 504  Wh / 630 Wh (příplatková baterie)

Dojezd: až 120 km (504 Wh) nebo přes 150 km (630 Wh)

 

Rohloff 14

Legendární 14rychlostní náboj vyráběný v Německu s naprosto neuvěřitelnou spolehlivostí. V náročných podmínkách totiž vydrží ujet i více než 100 000 km a jsou dokonce známy případy lidí, kteří s náboji Rohloff ujeli více než 200 000 km. Mezi jeho výhody patří nejen minimální nároky na údržbu a široký rozsah převodů, ale také velmi malá pravděpodobnost poškození tohoto převodu při nehodě. Jak je u nábojových převodovek zvykem, i s Rohloffem můžete řadit, když kolo stojí a nemusíte točit pedály. Na rozdíl od jiných převodových nábojů je tento k zadní vidlici připevněn pomocí rychloupínáku, který výrazně usnadňuje demontáž zadního kola v případě defektu.

 

Rohloff doporučujeme, pokud plánujete na kole ročně ujet několik tisíc kilometrů, pokud se často ocitáte v bahnitém nebo špinavém prostředí a pokud je pro vás v konečném důsledku klíčová životnost všech komponentů.

 

V případě tříkolek TRIcon a Ti-FLY doporučujeme řazení Rohloff hlavně těm, kteří je budou často skládat na nejmenší rozměr a zároveň z nich budou sundávat zadní kolo nebo třeba i šlapák s klikami.

 

Rozsah: 526%

Ovládání řazení: Gripshift

Nutná údržba: Výměna oleje každých 5000 km

Poznámka 1: Všechny naše rámy mají takzvané Rohloff OEM patky zadní vidlice. Proto používáme Rohloff ve verzi s OEM Axle Plate, což je nejelegantnější a nejprofesionálnější způsob osazení náboje Rohloff do rámu kola. Navíc vzhled kola není ovlivněn žádnými nevzhlednými torzními úchyty.

Poznámka 2: U všech našich kol používáme externí řadící jednotku.

+91.000 Kč

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu .

return Změnit
info Info

+61.000 Kč

choose Vybrat tick
close
Shimano STEPS EP801 + 1x10

Shimano STEPS EP801

Nový motor EP801, který byl na trh uveden v roce 2023 je nejvýkonnější elektro sadou od japonské značky Shimano . Poskytuje až 85 Nm točivého momentu a oproti verzi EP6 má magnésiové tělo a tudíž i o 300 g nižší hmotnost. Má velký plnobarevný displej o velikosti 2,8" a kromě standardních tří režimů přípomoci ECO / TRAIL / BOOST nabízí dohromady až 15 úrovní, které si můžete sami nastavit prostřednictvím bluetooth připojení a aplikace E-Tube ve vašem smartphonu. Zatímco nominální výkon motoru odpovídá regulovaným 250 W, maximální výkon dosahuje až 600 W.

 

TECHNICKÉ DETAILY

Kroutící moment: 85 Nm

Hmotnost motorové jednotky: 2,7 kg

Kapacita baterie: 504  Wh / 630 Wh (příplatková baterie)

Dojezd: až 120 km (504 Wh) nebo přes 150 km (630 Wh)

 

1x10

Klasické řazení s kazetou a přehazovačkou tak jak jej známe z většiny horských či trekkingových kol. Jednoduché a snadno nastavitelné.

Ovládání řazení: Páčkové

 

+61.000 Kč

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu .

return Změnit
info Info

+66.000 Kč

choose Vybrat tick
close
F: Shimano STEPS EP801 + Cues DI2

Shimano STEPS EP801

Nový motor EP801, který byl na trh uveden v roce 2023 je nejvýkonnější elektro sadou od japonské značky Shimano . Poskytuje až 85 Nm točivého momentu a oproti verzi EP6 má magnésiové tělo a tudíž i o 300 g nižší hmotnost. Má velký plnobarevný displej o velikosti 2,8" a kromě standardních tří režimů přípomoci ECO / TRAIL / BOOST nabízí dohromady až 15 úrovní, které si můžete sami nastavit prostřednictvím bluetooth připojení a aplikace E-Tube ve vašem smartphonu. Zatímco nominální výkon motoru odpovídá regulovaným 250 W, maximální výkon dosahuje až 600 W.

 

TECHNICKÉ DETAILY

Kroutící moment: 85 Nm

Hmotnost motorové jednotky: 2,7 kg

Kapacita baterie: 504  Wh / 630 Wh (příplatková baterie)

Dojezd: až 120 km (504 Wh) nebo přes 150 km (630 Wh)

 

Shimano Cues 1x10 Di2

Elektronické řazení v kombinaci s klasickou přehazovačkou a kazetou, které navíc nabízí automatické řazení s funkcemi AUTO SHIFT a FREE SHIFT. Od teď už se nemusíte vůbec starat o to, zda je třeba přehodit na lehčí či těžší převod, protože chytrá elektronika to zvládne za vás. Kazeta má 11 až 43 zubů a nabízí tak rozsah 390% a k tomu navíc i technologii LINKGLIDE. Ta zaručuje maximální možnou životnost řetězu i kazety, která je až 3,9x vyšší než u ostatních kazet.

 

Rozsah převodů: 390%

Ovládání řazení: Tlačítka / automatické

+66.000 Kč

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu .

return Změnit
info Info

+96.000 Kč

choose Vybrat tick
close
F: Shimano STEPS EP801 + Rohloff 14

Shimano STEPS EP801

Nový motor EP801, který byl na trh uveden v roce 2023 je nejvýkonnější elektro sadou od japonské značky Shimano . Poskytuje až 85 Nm točivého momentu a oproti verzi EP6 má magnésiové tělo a tudíž i o 300 g nižší hmotnost. Má velký plnobarevný displej o velikosti 2,8" a kromě standardních tří režimů přípomoci ECO / TRAIL / BOOST nabízí dohromady až 15 úrovní, které si můžete sami nastavit prostřednictvím bluetooth připojení a aplikace E-Tube ve vašem smartphonu. Zatímco nominální výkon motoru odpovídá regulovaným 250 W, maximální výkon dosahuje až 600 W.

 

TECHNICKÉ DETAILY

Kroutící moment: 85 Nm

Hmotnost motorové jednotky: 2,7 kg

Kapacita baterie: 504  Wh / 630 Wh (příplatková baterie)

Dojezd: až 120 km (504 Wh) nebo přes 150 km (630 Wh)

 

Rohloff 14

Legendární 14rychlostní náboj vyráběný v Německu s naprosto neuvěřitelnou spolehlivostí. V náročných podmínkách totiž vydrží ujet i více než 100 000 km a jsou dokonce známy případy lidí, kteří s náboji Rohloff ujeli více než 200 000 km. Mezi jeho výhody patří nejen minimální nároky na údržbu a široký rozsah převodů, ale také velmi malá pravděpodobnost poškození tohoto převodu při nehodě. Jak je u nábojových převodovek zvykem, i s Rohloffem můžete řadit, když kolo stojí a nemusíte točit pedály. Na rozdíl od jiných převodových nábojů je tento k zadní vidlici připevněn pomocí rychloupínáku, který výrazně usnadňuje demontáž zadního kola v případě defektu.

 

Rohloff doporučujeme, pokud plánujete na kole ročně ujet několik tisíc kilometrů, pokud se často ocitáte v bahnitém nebo špinavém prostředí a pokud je pro vás v konečném důsledku klíčová životnost všech komponentů.

 

V případě tříkolek TRIcon a Ti-FLY doporučujeme řazení Rohloff hlavně těm, kteří je budou často skládat na nejmenší rozměr a zároveň z nich budou sundávat zadní kolo nebo třeba i šlapák s klikami.

 

Rozsah: 526%

Ovládání řazení: Gripshift

Nutná údržba: Výměna oleje každých 5000 km

Poznámka 1: Všechny naše rámy mají takzvané Rohloff OEM patky zadní vidlice. Proto používáme Rohloff ve verzi s OEM Axle Plate, což je nejelegantnější a nejprofesionálnější způsob osazení náboje Rohloff do rámu kola. Navíc vzhled kola není ovlivněn žádnými nevzhlednými torzními úchyty.

Poznámka 2: U všech našich kol používáme externí řadící jednotku.

+96.000 Kč

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu .

return Změnit
Brose S mag + 1x10 product
Brose S mag + 1x10

Tichý motor Brose S mag s točivým momentem až 90 Nm v kombinaci s přehazovačkou Shimano a 10 rychlostní kazetou S0351

+62.000 Kč

info Info

+62.000 Kč

choose Vybrat tick
close
Brose S mag + 1x10

Tichý motor Brose S mag s točivým momentem až 90 Nm v kombinaci s přehazovačkou Shimano a 10 rychlostní kazetou

BROSE Smag
BROSE se vyznačuje především velmi tichým provozem, kterého bylo dosaženo díky použití řemene pro koncový převod uvnitř samotného motoru. Krouticí moment motoru S mag činí 90 Nm. Co poznáte na první pohled, je větší a barevný 3,5″ displej, který najdete na pro nás známém místě přímo v zorném poli za motorem mezi klikami. Motor BROSE vyžaduje k aktivaci výrazně menší sílu vynaloženou na pedály, což ocení zejména fyzicky slabší cyklisté nebo osoby se zdravotním postižením. Při rozjezdech se proto není nutné tolik opírat do pedálů, aby motor začal pomáhat, což je důležité zejména v kopcích.

TECHNICKÉ INFO
Výkon: 250 W
Kroutící moment: 90 Nm
Kapacita baterie: 630 Wh ve standardu
Dojezd: až 150 km (630 Wh)
Převodník 20”: 44 zubů
Převodník 26”: 38 zubů

+62.000 Kč

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu .

return Změnit
Brose S mag + Rohloff 14 product
Brose S mag + Rohloff 14

Německé kombo. Tichý motor Brose S mag s točivým momentem až 90 Nm a vysoce kvalitním 14 rychlostním nábojem s nízkou údržbou, který nabízí 526 % převodového rozsahu. S0352

+97.000 Kč

info Info

+97.000 Kč

choose Vybrat tick
close
Brose S mag + Rohloff 14

Německé kombo. Tichý motor Brose S mag s točivým momentem až 90 Nm a vysoce kvalitním 14 rychlostním nábojem s nízkou údržbou, který nabízí 526 % převodového rozsahu.

BROSE Smag
BROSE se vyznačuje především velmi tichým provozem, kterého bylo dosaženo díky použití řemene pro koncový převod uvnitř samotného motoru. Krouticí moment motoru S mag činí 90 Nm. Co poznáte na první pohled, je větší a barevný 3,5″ displej, který najdete na pro nás známém místě přímo v zorném poli za motorem mezi klikami. Motor BROSE vyžaduje k aktivaci výrazně menší sílu vynaloženou na pedály, což ocení zejména fyzicky slabší cyklisté nebo osoby se zdravotním postižením. Při rozjezdech se proto není nutné tolik opírat do pedálů, aby motor začal pomáhat, což je důležité zejména v kopcích.

TECHNICKÉ INFO
Výkon: 250 W
Kroutící moment: 90 Nm
Kapacita baterie: 630 Wh ve standardu
Dojezd: až 150 km (630 Wh)
Převodník 20”: 44 zubů
Převodník 26”: 38 zubů

Rohloff 14
Legendární 14 rychlostní převodovka v zadním náboji, která se vyrábí v Německu a její spolehlivost je naprosto neuvěřitelná. V náročných podmínkách totiž dokáže vydržet nájezdy přes 100.000 km (62.000 mil) a jsou známy i případy lidí, kteří s Rohloffem ujeli více než 200.000 km (125.000 mil). Její předností je nejen potřeba minimální údržby a velký rozsah převodů, ale také velmi malá šance, že toto řazení poškodíte při nehodě. Samozřejmostí je možnost řadit, když kolo stojí. Oproti jiným nábojovým převodovkám je ke kolu upevněna pomocí rychloupínáku, což výrazně usnadňuje demontáž zadního kola v případě defektu.

Rohloff doporučujeme, pokud na svém kole budete jezdit několik tisíc kilometrů / mil za rok, často se ocitnete v bahnitém či jinak špinavém prostředí, a pokud je pro vás životnost všech komponent naprosto klíčová.

V případě tříkolek TRIcon a Ti-FLY doporučujeme řazení Rohloff především těm, kteří je budou často skládat do jejich nejmenší velikosti, přičemž budou demontovat zadní kolo a případně také šlapák s klikami (ideální pro umístění tříkolky do transportního kufru).

Vybavení v případě, že nezvolíte jiný komponent, který by vyžadoval zásah do této konfigurace:

Páčky: Otočné řazení grip shift od Rohloffu
Rozsah: 526%
Nutná údržba: Výměna oleje každých 5.000 km
POZN. 1: Všechny naše rámy mají tzv. Rohloff OEM patky zadní vidlce. Proto používáme Rohloff ve verzi s OEM Axle Plate, což je nejčistší a nejprofesionálnější zabudování náboje Rohloff do rámu kola. Také vzhled kola není nijak narušen jakýmikoliv rušivými záchyty reakce.
POZN. 2: Pro všechna naše kola používáme externí řadící box.
POZN. 3: Chcete-li pastorek s jiným počtem zubů, napište nám to, prosím, do poznámky.

+97.000 Kč

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu .

return Změnit
info Info

+31.000 Kč

choose Vybrat tick
close
Shimano STEPS E6100 + Shimano 1x10

MOTOR Středové pohony dnes vládnou světu elektrokol. My jsme dlouho vybírali ten správný systém, až jsme se nakonec rozhodli pro Shimano STePS e6000, který vyniká velmi dobrým kroutícím momentem a také cenou. Středový motor je vhodný zvláště v případě, že jste těžší a často budete zdolávat dlouhé a příkré kopce. Technické parametry Výkon motoru: 250 W Kapacita baterie: 504 Wh Dojezd: 80 až 160 km

+31.000 Kč

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu .

return Změnit
info Info

+48.000 Kč

choose Vybrat tick
close
Shimano STEPS E6100 + Enviolo TR

MOTOR Středové pohony dnes vládnou světu elektrokol. My jsme dlouho vybírali ten správný systém, až jsme se nakonec rozhodli pro Shimano STePS e6100, který vyniká velmi dobrým kroutícím momentem a také cenou. Středový motor je vhodný zvláště v případě, že jste těžší a často budete zdolávat dlouhé a příkré kopce. Technické parametry Výkon motoru: 250 W Kapacita baterie: 504 Wh Dojezd: 60 až 125 km Převodník 20”: 44 zubů Převodník 26”: 38 zubů

+48.000 Kč

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu .

return Změnit
info Info

+66.000 Kč

choose Vybrat tick
close
Shimano STEPS E6100 + Rohloff 14

MOTOR Středové pohony dnes vládnou světu elektrokol. My jsme dlouho vybírali ten správný systém, až jsme se nakonec rozhodli pro Shimano STePS e6100, který vyniká velmi dobrým kroutícím momentem a také cenou. Středový motor je vhodný zvláště v případě, že jste těžší a často budete zdolávat dlouhé a příkré kopce. Technické parametry Výkon motoru: 250 W Kapacita baterie: 504 Wh Dojezd: 60 až 125 km Převodník 20”: 44 zubů Převodník 26”: 38 zubů ŘAZENÍ Legendární 14 rychlostní převodovka v zadním náboji, která se vyrábí v Německu a její spolehlivost je naprosto neuvěřitelná. V náročných podmínkách totiž dokáže vydržet nájezdy přes 100.000 km (62.000 mil) a jsou známy i případy lidí, kteří s Rohloffem ujeli více než 200.000 km (125.000 mil). Její předností je nejen potřeba minimální údržby a velký rozsah převodů, ale také velmi malá šance, že toto řazení poškodíte při nehodě. Samozřejmostí je možnost řadit, když kolo stojí. Oproti jiným nábojovým převodovkám je ke kolu upevněna pomocí rychloupínáku, což výrazně usnadňuje demontáž zadního kola v případě defektu. Rohloff doporučujeme, pokud na svém kole budete jezdit několik tisíc kilometrů / mil za rok, často se ocitnete v bahnitém či jinak špinavém prostředí, a pokud je pro vás životnost všech komponent naprosto klíčová. V případě tříkolek TRIcon a Ti-FLY doporučujeme řazení Rohloff především těm, kteří je budou často skládat do jejich nejmenší velikosti, přičemž budou demontovat zadní kolo a případně také šlapák s klikami (ideální pro umístění tříkolky do transportního kufru). Vybavení v případě, že nezvolíte jiný komponent, který by vyžadoval zásah do této konfigurace: Pastorek: 16 zubů Řetěz: KMC 8 speed Páčky: Otočné řazení grip shift od Rohloffu Rozsah: 526% Nutná údržba: Výměna oleje každých 5.000 km (3.125 mil) POZN. 1: Všechny naše rámy mají tzv. Rohloff OEM patky zadní vidlce. Proto používáme Rohloff ve verzi s OEM Axle Plate, což je nejčistší a nejprofesionálnější zabudování náboje Rohloff do rámu kola. Také vzhled kola není nijak narušen jakýmikoliv rušivými záchyty reakce. POZN. 2: Pro všechna naše kola používáme externí řadící box.

+66.000 Kč

Baterie

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu 3x9.

return Změnit
info Info

-14.300 Kč

tick

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu 3x9.

return Změnit
info Info

+6.580 Kč

tick

Dodatečné baterie a nabíjení

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu 3x9.

return Změnit
USB nabíjení product
USB nabíjení

USB nabíječka napojená na hlavní baterii vašeho elektrického lehokola S0439

+1.296 Kč

info Info

+1.296 Kč

tick
close
USB nabíjení

USB nabíječka napojená na hlavní baterii vašeho elektrického lehokola

Teprve v polovině a baterie už je unavená? S naším nabíjecím USB modulem můžete nabíjet svůj chytrý telefon, baterii světla, powerbanku nebo jakékoli jiné zařízení přímo z hlavní baterie svého elektrického lehokola vybaveného systémem Shimano Steps e-assist. Díky standardu QC 3.0 (Quick Charge) zaručuje tento USB kabel rychlé a efektivní nabíjení.

Parametry:
max. výstupní výkon: 18 W
výstup DC 5V / 2A
výstup DV 9V / 2A
výstup DC 12V / 1,5A

Měnič napětí odolný proti povětrnostním vlivům (IP65) s konektorem USB typu A
Kabel USB-Type-A/USB-C (standard QC 3.0) součástí dodávky


Poznámka: Pokud nabíječku delší dobu nepoužíváte, odpojte ji, aby nedošlo k vybití baterie.

+1.296 Kč

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu 3x9.

return Změnit
info Info

+14.300 Kč

tick

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu 3x9.

return Změnit
info Info

+20.880 Kč

tick

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu 3x9.

return Změnit
info Info

+20.880 Kč

tick

Kliky

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu 3x9.

return Změnit
Zkrácení klik product
Zkrácení klik

Pro všechny nižší než 165 cm či s omezenou hybností kolen či kyčlí S0181

+2.000 Kč

close
Zkrácení klik

Pro všechny nižší než 165 cm či s omezenou hybností kolen či kyčlí

Pokud jste menší než 165 centimetrů, nebo omezenou pohyblivost kolen či kyčlí, můžeme zkrátit standardní kliky o 20 a více mm. Většinou kliky zkracujeme na 150 mm.

+2.000 Kč

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu 3x9.

return Změnit
Lehčí zpřevodování product
Lehčí zpřevodování

Lehčí převody dosažené menšími převodníky S0213

+1.200 Kč

close
Lehčí zpřevodování

Lehčí převody dosažené menšími převodníky

Lehčí převody pro cyklisty, kteří se často musí překonávat velká stoupání, a běžné zpřevodování je pro ně moc "rychlé". Lehčí převody také doporučujeme dálkovým cyklistům, kteří jezdí hodně naložení.

+1.200 Kč

Jednostranné řazení

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu 3x9.

return Změnit
close
Jednostranné ovládání řazení pro levou stranu řídítek

Ovládejte veškeré řazení pouze levou rukou

+1.430 Kč

Tuto komponentu nelze v této konfiguraci použít, protože jste vybrali komponentu 3x9.

return Změnit
Ovládání řazení pouze vpravo product
Ovládání řazení pouze vpravo

Ovládejte všechno řazení pouze svou pravou rukou S0170

+1.430 Kč

close
Ovládání řazení pouze vpravo

Ovládejte všechno řazení pouze svou pravou rukou

Řešení pro jezdce, kteří mají dobře pohyblivou pouze jednu ruku a musí mít ovládání řazení jen na jedné straně. Ve většině případů jsme pro vás chopni nalézt to nejlepší řešení. Vždy záleží na typu řazení, jestli budete mít motor, či nikoliv atd. Proto není možné zde v konfigurátoru stanovit, jak bude řešení pro vás vypadat. Pod odkazem níže najdete ukázky několika kombinací, které už jsme stavěli.

+1.430 Kč